29 Mart 2015 Pazar

❤ AVON Ultra Colour Ruj ❤

AVON: Ultra Colour Ruj

Koleksiyonu

                                                                                       
 Ultra Colour Rujlar toplam 35 farklı renkten oluşuyor. Saten, parlak ve yarı mat olmak      üzere 3 gruba ayrılıyor. Ben çok dikkat çeken 10 tanesini sizler için yorumlayacağım.


True Color teknolojisiyle üretilen ve yenilenen rujlar, rujun kendisinde gördüğünüz rengi aynen dudaklarınıza yansıtıyor. Yani tek sürüşte hemen görünen rengi elde ediyorsunuz.



İçerindeği yağlar sayesinde ruj dudaklara yumuşacık bir his veriyor. Sürümü de kolay yağ gibi kayıyor. Bana YSL rujların dokusunu anımsattı. Onlarda tek seferde rengini verip kolay sürülebiliyorlar. Doku konusunda çok başarılılar.Ayrıca dudaklara sürekli nem takviyesi yapıyor bu özelliği tıpkı Clinique Chubby Stickler gibi! Sanki Lip Balm uygulamışçasına pamuk gibi dudaklarınız oluyor. Yaklaşmakta olan soğuk günlerde çantamızdan ayırmayacağımız rujlar olabilirler.



Kilitli kapağı sayesinde çantanızda taşırken acaba açılır mı kaygısı yaşamıyorsunuz.


Avon Ultra Colour Koleksiyonu her zevke hitap eden renkleri bünyesinde barındırıyor. Hem nude severler hemde dikkat çekici dudakları tercih edenler aradığını bulabilir. Bu kadar özenle bir ürünü yazınca kafalarda soru işaretleri olabiliyor. Benim tavsiyem : – ürünlerin testerlarına temsilciler aracılığıyla ulaşmak çok kolay beğendiğiniz rengin testerını deneyip yazdıklarımı bizzat sorgulayabilirsiniz. 


Tüm renkleri Avon Kataloğundan görebilirsiniz. Tıktık…
Fiyatı : 12,90 TL






3 yorum:

  1. Avon rujları yazın Mersin sıcağına dayanamıyor eriyor sürekli buz dolabında saklama imkanımda yok. Sevemedim bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir çok ürün değerlendirmesi yapıcam. mutlaka arasından beğeniceksin :)

      Sil
  2. Avon rujları güzel oluyor :)
    Blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil